Loading
ကျွန်တော်တို့ GlobalNet Company အနေဖြင့် Customer များ စိတ်ကျေနပ်မှု ရရှိစေရန်နှင့် Customer Service များကို အကောင်းဆုံးပေးနိုင်ရန်အတွက် လိုက်နာဆောင်ရွက်နေသော အချက်များကို တစ်ဆင့်ချင်းဆီ မျှဝေပေးပါဖြစ်ပါတယ် 1. Anticipating Customer Needs and Preparing Operations to Meet them Customer တစ်ဦးချင်းစီတွင် တစ်ဦးနှင့်တစ်ဦး မတူညီသော လိုအပ်ချက်များရှိတတ်ပါတယ်။ လူကြီးမင်းဟာ customer ကဘာကို လိုအပ်နေတာရယ် customer ရဲ့လိုအပ်ချက်တွေက ဘာတွေလည်းဆိုတာ တွေကို ကောင်းစွာမသိဘူး၊ Customer တွေရဲ့လိုအပ်ချက် တွေကို ဖြည့်ဆည်း ပေးနိုင်ခြင်းမရှိဘူး၊ အကောင်အထည် ဖော်ဆောင်ရွက်နိုင်ခြင်း မရှိဘူးဆိုရင် သင်တို့ဖောက်သည် Customer
Digital transformations are performed with a range of justifications. Some stem from a need to replace IT systems that have reached the end of their useful life; others from a reluctance to spend on a refresh. These companies’ often complex IT infrastructures can’t keep up with the pace of service
GLOBALNET အနေဖြင့် CUSTOMER များ စိတ်ကျေနပ်မှု ရရှိစေရန်အတွက် အကောင်းဆုံးကြိုးပမ်းနေပါတယ် လုပ်ငန်းတစ်ခု ကောင်းမွန်စွာ လည်ပတ်နိုင်ဖို့ အနေအထားမှာ Customer Service သည် အရေးကြီးဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုမှာ ပါဝင်နေပါတယ်။ Customer Service ကို မြန်မာလို တိုက်ရိုက် ဘာသာပြန်ရမယ်ဆိုရင် စားသုံးသူ စိတ်ကြိုက်ဝန်ဆောင်မှု ပေးနိုင်ခြင်းကို ဆိုလိုပါတယ်။ လက်ရှိ မြန်မာနိုင်ငံမှာ ဝန်ဆောင်မှုပေးနေတဲ့ လုပ်ငန်းတွေ အများအပြား ရှိနေတဲ့အထဲမှာ စားသုံးသူတွေက Customer Service ပိုမိုကောင်းမွန်တဲ့ လုပ်ငန်းတွေကို ရွေးချယ်လာတာကို တွေ့ရပါတယ်။ Customer Service ဆိုတာနဲ့ တချို့သူတွေအမြင်မှာတော့ ဝယ်ယူပြီး တဲ့အချိန်မှစပြီး စတင်တယ် လို့ ယူဆကြပါတယ်။တကယ်တော့ Customer
MYANMAR’S INTERNET performance ranking jump up 3 spots to 118th out of 174 on Global Internet Performance Index ရန်ကုန်၊ မြန်မာ၊ စက်တင်ဘာလ ၁ ရက်၊ ၂၀၂၀ခုနှစ်။ မြန်မာနိုင်ငံအတွက် ကမ္ဘာ့အင်တနက်မြန်နှုန်း နိုင်ငံများစာရင်းတွင် အဆင့် သုံးဆင့် မြှင့်တက်ခဲ့ကြောင်း သတင်းထုတ်ပြန်အပ်ပါသည်။ ယခင် ၂၀၁၉ ခုနှစ်တွင် မြန်မာနိုင်ငံ၏ ကမ္ဘာ့အင်တာနက်အဆင့် သတ်မှတ်ချက်မှာ အဆင့် ၁၂၁ ဆင့် (121th) ရှိပြီး ယခု ၂၀၂၀ ခုနှစ်တွင် 5BB Broadband ၏ အမြန်ဆုံးဆုတံဆိပ်နှင့်အတူ အဆင့်
❤️ မြန်မာ့အမြန်ဆုံး #5BB Broadband Grand Opening New Showroom Ceremony ❤️ မြန်မာ့အမြန်ဆုံး #5BB_Broadband ရဲ့ ဝေဇယန္တာ Showroom ဖွင့်ပွဲကို ယနေ့ ဩဂုတ်လ (၂၅) ရက်နေ့တွင် တောင်ဥက္ကလာပမြို့နယ်၌ နိုင်ငံကျော်အနုပညာရှင်အချို့ နှင့်အတူ အောင်မြင်စွာ ဖွင့်လှစ်နိုင်ခဲ့ပါသည်။ #5BB ရဲ့ ဝေဇယန္တာ Showroom ဖွင့်လှစ်ခြင်းအထိမ်းအမှတ်အနေနဲ့ ရတောင့်ရခဲ အမိုက်စား Promotion များ ကို မြို့နယ် ( ၆ ) မြို့နယ်မှ Customer များအတွက် ထူးထူးခြားခြား ပြုလုပ်ပေးထားပြီး ဝေဇယန္တာ Showroom အသစ်ကြီးတွင် လာရောက် ဝယ်ယူသူများအတွက် 50%
Global Technology Group (GTG) ဝန်ထမ်းများမှ ရွေးချယ်ပေးအပ်သော မြန်မာနိုင်ငံတွင် လုပ်ကိုင်ရန်အကောင်းဆုံးကုမ္ပဏီဆု 🏆 “Employee’s Choice – Best Company to work in Myanmar”🎉🎉 🥰🥰 GTG အားဝန်ထမ်းများမှ ရွေးချယ်ပေးအပ်သော မြန်မာနိုင်ငံတွင် လုပ်ကိုင်ရန်အကောင်းဆုံးကုမ္ပဏီဆု 🏆 “Employee’s Choice – Best Company to work in Myanmar” အဖြစ် ရွေးချယ်သတ်မှတ်ခြင်းခံရသည့်အတွက် အထူးပင် ဝမ်းမြောက် ဂုဏ်ယူမိပါသည်။ 💁💁ဝန်ထမ်းများမှ ရွေးချယ်ပေးအပ်သောဆု ဆိုသည်မှာ လက်ရှိ ကုမ္ပဏီတွင် လုပ်ကိုင်လျက်ရှိသော ဝန်ထမ်းများကိုယ်တိုင် စစ်တမ်းများကို ရွေးချယ်ဖြေကြားပေးခဲ့ခြင်းဖြစ်ပါသည် ။ထိုစစ်တမ်းကောက်ချက်များကို JobNet
ရန်ကုန်၊မြန်မာ၊သြဂုတ်လ ၁၇ ရက်၊ ၂၀၂၀ခုနှစ် – ဆက်သွယ်ရေး ထိပ်တန်းဝန်ဆောင်မှုပေးအပ်နေသည့် Global Technology Group သည် ၂၀၂၀ ခုနှစ်အတွင်း မြန်မာနိုင်ငံ၏ အမြန်ဆန် အတိကျဆုံး Broadband ကွန်ရက်အဖြစ် ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ အင်တာနက် စမ်းသပ် အကဲဖြတ်ရေးဦးဆောင်အဖွဲ့အစည်းဖြစ်သော Ookla ၏ အသိအမှတ် ပြုခြင်းခံရသည်။ 5BB Broadband သည်အမြန်နှုန်းရမှတ် ၂၁.၅၈ ရရှိပြီးထိပ်တန်း ဒေါင်းလုပ်အမြန်နှုန်း ၅၇.၉၇ Mbps နှင့် အမြန်ဆုံး upload အမြန်နှုန်း ၄၃.၆၁ Mbps အထိ မြန်ဆန်မှုနှုန်းအား ကောင်းခဲ့သည်။ Fixed ကွန်ရက်များအတွက်ပေးအပ်သော ဤဆုသည် ၁,၅၃၉,၄၀၆ ယောက်သော သုံးစွဲသူများ၏ မြန်မာပြည်တစ်ဝန်း